UNLP

Onze opleidingen gaan gewoon door! Uiteraard hanteren wij hierbij de RIVM-richtlijnen. Lees hier onze laatste updates.

NLP Onderwijs Workshops

NLP Onderwijs Workshops

Wil jij betere verbinding met leerlingen en ouders? Effectievere communicatie binnen jouw school en in de klas zodat je nog beter kunt aansluiten bij het leerproces van jouw leerlingen? Met de NLP Onderwijs workshops van UNLP breng je jezelf op een hoger niveau in communicatie, verbinding en persoonlijke groei. Veel van onze deelnemers volgen de NLP Onderwijs Workshops omdat ze: 

  • Beter willen communiceren met leerlingen, ouders en collega’s
  • Meer diepgaande verbinding met anderen willen
  • Nog meer uit het leren en de (persoonlijke) groei van hun leerlingen willen halen.
  • Meer inzicht willen hebben in zichzelf en anderen
  • Hun doelen willen bereiken (of leerlingen te ondersteunen bij het behalen van hun doelen)
  • Gewoon gelukkiger willen zijn in het werk of leven, met meer ontspanning, zingeving en energie. 
  • Het verschil willen maken voor zichzelf en hun leerlingen/studenten.

De NLP Onderwijs Workshops geven je concrete inzichten, technieken en vaardigheden om deze en andere doelen te bereiken. Praktisch toepasbaar. Direct resultaat. 

Trainer NLP in het Onderwijs – Mirjam Draijer

Beter in je vel & in ontspanning: effectiever leren en ontwikkelen

Datum: 7 december van 10:00 – 14:00 uur

Je herkent het vast: leerlingen die niet goed in hun vel zitten en daardoor niet goed tot leren komen. We doen er van alles aan om te zorgen dat de leerresultaten omhoog gaan. Regelmatig heeft dat maar tijdelijk effect omdat wij de leerling zelf geen extra tools geven om beter in hun vel te gaan zitten, zodat zij zelf het leren effectiever kunnen maken.

Daarom is het belangrijk voor jou en jouw leerlingen om meer te weten over de werking van het brein. Wist je dat we bijvoorbeeld over meer dan alleen ons hoofdbrein beschikken?

Tijdens deze workshop leer je niet alleen de verschillende breinen kennen, maar ook hoe je jouw leerlingen en studenten het beste kunt begeleiden zodat er meer ontspanning ontstaat tijdens het leren en studeren. Bovendien heeft ieder mens een voorkeur in de manier van informatie verwerken. Inzicht in jouw eigen voorkeur zal ervoor zorgen dat je je zult gaan realiseren dat je als docent ook op die voorkeursmanier les geeft. Er zijn echter ook andere voorkeuren. In deze workshop leer je over al deze voorkeuren met betrekking tot informatie verwerken, zodat jij je beter kunt aansluiten bij leerlingen en studenten.


Met al deze inzichten, kennis en ervaringen kun je de volgende dag direct verandering teweeg brengen bij jouw collega’s, leerkrachten en leerlingen.

Verbeter de relatie en communicatie met leerlingen, ouders en collega’s met NLP:

Datum: 17 januari van 10:00 – 14:00 uur

Als je een klik hebt met een leerling en zijn of haar ouders, draagt dat enorm bij aan de ontwikkeling van het kind. Het spreken over de ontwikkeling wordt dan namelijk een prettige, opbouwende ervaring voor iedereen. Als die klik er niet is kunnen gesprekken en trajecten zwaar, niet vruchtbaar en soms zelfs onmogelijk voelen. Je kunt je voorstellen dat dit enorm veel effect heeft op de ontwikkeling van een leerling.

Hoe lekker zou het zijn als je tools/technieken krijgt om altijd een ‘klik’ te creëren, ook al is deze niet meteen aanwezig? Dat zou zorgen voor zoveel meer ruimte, rust en mogelijkheden voor iedereen.

Tijdens deze workshop leer je hoe communicatie werkt en hoe ruis ontstaat. Ook ga je er achter komen hoe je oordeelloos contact kunt maken, kunt verbinden en een optimale communicatie kunt realiseren tijdens elk moment met anderen. Hoe werkt communicatie in ons brein en hoe kun je bijdragen aan een vlot, fijn en opbouwend gesprek? Diverse ervaringen en technieken gaan ervoor zorgen dat je direct effectiever kunt communiceren en beter kunt afstemmen op de ander.

Betere verbinding met anderen door inzicht in jezelf, de ander en elkaars voorkeuren

Datum: 10 februari van 10:00 – 14:00 uur

Hoe goed ken jij jouw eigen persoonlijkheid en hoe goed weet je dit te mengen met die van jouw leerlingen en anderen?

Het valt je vast wel eens op dat mensen anders reageren op dezelfde situaties, beslissingen maken of op verschillende manieren energie bijtanken. We komen het elke dag tegen. Vaak hebben we daar dan ook een oordeel over: ‘Wat is zij traag met reageren’, ‘Hij is mij veel te snel en onrustig’ en ‘Wat een rare reden om tot een besluit te komen’. Het zijn vast reacties die je wel eens hebt gehoord of misschien zelf hebt gezegd of gedacht.

Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat we zo verschillend reageren, beslissingen maken en informatie verwerken? Op het moment dat jij meer kennis hebt over deze verschillende persoonlijkheidsvoorkeuren, zul je beter gaan begrijpen en inzien waarom je doet wat je doet. Zodra je dat weet kun je ook gaan zien hoe anderen

in elkaar zitten en op die manier beter bij ze aansluiten. Deze afstemming en verbinding zorgt voor nog effectiever samenwerken en een optimale communicatie. Als je weet hoe je op een andere laag verbindt met leerlingen, zullen ze zich meer gezien en gehoord voelen. Ook zal de aangeboden leerstof veel meer blijven hangen als dat aangeboden wordt op de manier die bij hen past. 

Tijdens deze workshop krijg jij inzichten over jezelf, jouw leerlingen en hun voorkeur. Deze dag zal zorgen voor het vergroten van jouw kennis over de persoonlijkheidsvoorkeuren gebaseerd op de psychologie van Jung. Door middel van ervaringen en oefeningen zul je gaan oefenen in het afstemmen op mensen die een andere voorkeur hebben. Zodra je hebt geleerd hoe je dat voor elkaar gaat krijgen bij een grote groep, team en individuele leerlingen, kun je de dag erna er meteen mee aan de slag op jouw school!

Doelen stellen en behalen in het onderwijs

Datum: 1 april van 10:00 – 14:00 uur

Hoe behaal jij makkelijker doelen en kun je leerlingen coachen met het realiseren van hun doelen?

Het verschil tussen een ‘gewone’ dag en een succesvolle dag, is de manier waarop je deze dag start. Met welke focus beleef jij jouw dag? Dat geldt voor jou, werkzaam als docent, directeur, ib-er of met andere werkzaamheden bezig in een school. En dat geldt natuurlijk ook voor de leerlingen die bij je op school zitten!

Tijdens deze workshop staat centraal hoe je op een effectieve manier doelen kunt stellen en tot uitvoer kunt brengen. Hoe kun je collega’s en leerlingen die meer uit hun (werk/school) leven willen halen naar een hoger level brengen? Je leert hoe jij, of degene die je vooruit wilt helpen, op een effectieve manier stappen kan maken in de richting van het doel. Geen tunnelvisie, maar in de juiste stemming makkelijk realiseren wat je altijd al wilde. De inzichten en technieken tijdens deze workshop gaan ervoor zorgen dat jouw begeleiding en coaching meer diepgang gaan krijgen. Leren en ontwikkelen zal op die manier veel meer rendement opleveren voor jouw leerlingen.


Voor wie

Leerkracht, docent, directeur, IB-er, RT-er, zorgcoördinator, leerlingbegeleider, man of vrouw, jong of senior, extravert of introvert, ervaren in persoonlijke groei of helemaal niet. Voor iedereen die met leerlingen werkt en die het maximale uit zichzelf wil halen, zichzelf wil verbeteren en wil groeien is NLP bij uitstek geschikt voor jou.

Deelnemers in een NLP Onderwijs Practitioner gaan verder dan een boek lezen of een dagje workshop. Ze zijn bereid om 18 dagen van hun leven te investeren in zichzelf en zo dus ook in hun leerlingen en school. In een NLP Onderwijs Practitioner leer je alles wat nodig is om NLP toe te passen in jouw schoolleven en in je persoonlijke leven. Al vanaf de eerste dag ga je volop inzichten krijgen die waar je direct de vruchten van plukt in het dagelijkse leven. De dag erna kun je er al mee aan de slag in de klas. Je volgt de NLP Onderwijs Practitioner opleiding op onze locatie in Amsterdam.

NLP is voor iedereen die wil groeien en ontwikkelen. Die het maximale uit zichzelf wil halen.

Wie is de trainer?

Tijdens een NLP opleiding is het belangrijk dat je een klik hebt met een trainer. Vandaar dat wij voor de NLP Onderwijs Workshops gekozen hebben voor een ervaren trainer die ook nog eens ervaring heeft met het onderwijs: Mirjam Draijer

Laat je inspireren tijdens de NLP Onderwijs Workshops. 

Mirjam Draijer

De NLP onderwijs workshops worden gegeven door Mirjam Draijer. Naast haar werk als Internationaal gecertificeerd NLP trainer, werkt zij als gedragsspecialist in het onderwijs. Na zelf 15 jaar gewerkt te hebben in het speciaal basisonderwijs, coacht en begeleidt zij nu leerkrachten, pedagogisch medewerkers, IB-ers, directeuren en ouders in het onderwijs. Ook verzorgt zij regelmatig trainingen met betrekking tot gedrag. Als ervaringsdeskundige én NLP trainer kan zij je meenemen in de technieken en de processen van NLP en dat combineren met het dagelijks leven in het onderwijs om je zo optimaal te  laten profiteren van beide werelden.

Aanmelden

Aanmelden

NLP Onderwijs Workshops

Deze workshops starten op verschillende datums en tijden in Amsterdam, geef aan op basis van de datum met welke workshop u mee wilt doen.

Locatie:

Amsterdam
7 december 2021
Planning
Trainers
Extra Informatie
€ 99
Amsterdam
17 januari 2022
Planning
Trainers
Extra Informatie
€ 99
Amsterdam
10 februari 2022
Planning
Trainers
Extra Informatie
€ 99
Amsterdam
1 april 2022
Planning
Trainers
Extra Informatie
€ 99

Veelgestelde vragen

Hier kun je veel gestelde vragen vinden die relevant zijn bij het volgen van een UNLP opleiding.

Het verschil tussen de NLP Practitioner en de Onderwijs Practitioner is dat de Onderwijs Practitioner specifiek is gericht op iedereen die met leerlingen werkt. De Onderwijs Practitioner is perfect voor leerkrachten, zorgbegeleiders, coördinatoren in het onderwijs en meer. De voorbeelden, theorie en oefeningen zijn daarnaast allemaal toegespitst op het onderwijs en om jouw kwaliteiten als leerkracht te verbeteren.

Ja, dat kan! Wel is de Onderwijs Practitioner gefocust op het werken met leerlingen. Je hoeft dus geen leerkracht te zijn, maar de opleiding is wel gericht op het werken met kinderen?

Nee, dat maakt niets uit. De opleiding is gefocust op het vergroten van jouw kwaliteiten als persoon en dus als leerkracht, ongeacht op welk niveau jij les geeft.

Bij sommige instituten – vooral in het buitenland – zit je veelal met enkele honderden mensen in een NLP Practitioner opleiding. Veel, vooral kleinere en beginnende instituten, zijn er trots op dat ze kleine groepen van maximaal 6 of 8 deelnemers hebben. Zowel een groep van 100 als van 8 is verre van ideaal. Het nadeel van zo’n kleine groep is dat je met veelal dezelfde mensen aan het oefenen bent en je vaardigheden op een bepaald moment afvlakken en niet meer verder ontwikkelen. In een groep van 100 of meer is er nauwelijks persoonlijk contact mogelijk met de trainers, wat bij een NLP Practitioner opleiding wel een must is. Een ideale groepsgrootte voor NLP (Master) Practitioner opleidingen is vanaf 12 tot maximaal 50 deelnemers. Er is in zo’n groepsgrootte voldoende interactie, variatie en groepsdynamica. Een vuistregel: Let er op dat voor elke 7 deelnemers er 1 begeleidende NLP coach of assistent-trainer aanwezig is. Voor 20 deelnemers dus 3 coaches, voor 30 deelnemers 4 coaches, etc.

Een NLP Practitioner bij UNLP kent tenminste 12 deelnemers. Gemiddeld genomen zijn de opleidingsgroepen bij UNLP tussen de 16 en 26 deelnemers.

NLP is een verzameling van mentale technieken die je kunt inzetten voor allerlei doeleinden. Om beperkende overtuigingen om te zetten in versterkende overtuigingen, om je emoties beter onder controle te krijgen, om angsten zoals spreken in het openbaar tegen te gaan.

Ik weet nog heel goed dat ik een spreekbeurt op school moest houden. Ik werd al zenuwachtig bij de gedachte alleen dat ik voor de hele groep moest praten.  En wat zei mijn moeder: “Doe alsof alle mensen in de klas, inclusief de meester, naakt zijn!” Een hele eenvoudige en effectieve techniek die ik als klein kind van mijn moeder meekreeg. NLP is in de jaren 70 bedacht door Richard Bandler en John Grinder en sindsdien zijn er honderden uitermate effectieve mentale technieken ontwikkeld om uiteindelijk meer vrijheid te creëren in hoe je je voelt, wat je denkt en hoe je wilt zijn.

Ja, de NLP Practitioner is een populaire opleiding. Veel deelnemers schrijven zich al maanden voor de start van de opleiding in. Je kunt er dus vanuit gaan dat deze opleiding doorgaat.

We gaan er vanuit dat je alle dagen aanwezig bent. Uiteraard kun je onverhoopt een keer missen. Je bespreekt vervolgens met jouw hoofdtrainer hoe je de gemiste stof kunt inhalen.

Antwoord: UNLP is een –door de Nederlandse regering- erkende onderwijsinstelling. Daarnaast wordt jouw NLP Practitioner certificaat erkend door zowel de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP), als de Europese vereniging (IANLP). Daarnaast zijn er tal van beroepsverenigingen die onze opleidingen erkennen.

Er is bij de opleiding lunch inbegrepen. Dagelijks dekken we de tafel, zetten het heerlijkste brood neer, maken een fijne soep en je kunt je boterhammen beleggen.

Wil je iets anders eten? Neem het gerust mee (er is een koelkast en magnetron aanwezig) of je kunt iets halen in de directe omgeving.

Ja, dat klopt. UNLP is een erkende onderwijsinstelling. De kosten die je maakt voor een NLP opleiding mag je aftrekken van je inkomsten. Dit levert je gemiddeld al snel 36-52% besparing op.

Normaal gesproken betaal je binnen 30 dagen na inschrijving.

Naast deze totale betaling binnen 30 dagen zijn er twee andere mogelijkheden:

1. Betaling direct bij inschrijving via iDEAL. Je krijgt dan 5% korting op het totale factuurbedrag. Bij inschrijving voor de NLP Practitioner opleiding levert dit je al snel meer dan €100 op.

2. Betaling in 4 termijnen. De korting bij directe betaling vervalt uiteraard dan. Er wordt geen rente of andere kosten in rekening gebracht. 25% van het totaalbedrag dient binnen 5 dagen na inschrijving te zijn betaald. Je betaalt éénmalig 45 euro aan administratiekosten.

Nee, NLP is geen therapie. Je kunt er wel typische therapeutische problemen mee oplossen. NLP is bedoeld voor mensen die willen groeien en ontwikkelen. NLP betekent vrijheid. Vrijheid om te kiezen of je boos wordt om die ene vervelende collega of familielid of dat die persoon je juist rust geeft of kracht. Vrijheid om te kiezen of je angstig wordt als je een presentatie moet houden of dat het je juist zelfvertrouwen of energie geeft. Vrijheid om je te voelen zoals je wilt, vrijheid om je te gedragen zoals je wilt en vrijheid om te zijn wie je wilt zijn. Kortom: vrijheid om je doelen en dromen te volgen en te bereiken. Dat is NLP en dus is NLP voor iedereen geschikt die zichzelf wil verbeteren.

Het kunnen volgen en interpreteren van oogbewegingen is een typische NLP techniek. In de Practitioner opleiding word je uitermate bekwaam in het observeren van anderen. Oogbewegingen vertellen je of iemand tegen zichzelf aan het praten is, terugdenkt aan gebeurtenissen in het verleden of juist niet. Op deze manier kun je goed aansluiten bij de leefwereld van de ander. Ook kun je er bijvoorbeeld achter komen of iemand liegt of niet: zie je iemand naar linksboven kijken (vanuit jezelf gezien), dan weet je dat ‘ie aan het verzinnen is.

NLP Practitioner opleidingen worden in diverse varianten gegeven, waaronder een intensieve 18-daagse en een verspreide 18-daagse opleiding. De 18-daagse opleiding wordt meestal verspreid over ½ – 1 jaar, verdeeld over blokken van 2 of 3 dagen en met tijden van 10.00 tot 17.00.

Een intensieve 18-daagse opleiding is – het woord zegt het al – intensief. Vooraf is er een “pre-study” pakket, waarbij gevraagd wordt om één of meerdere NLP boeken te lezen ter voorbereiding op de opleiding. De tijden tijdens de opleiding zijn veelal van ’s morgens 10.00 tot 17.00, met kortere pauzes en een hoger tempo. Welke opleiding je kiest – een reguliere of een intensieve – is afhankelijk van jouw voorkeur.

Vind je het fijn om een langere periode bezig te zijn met je opleiding, zodat je volop tijd hebt om te oefenen en het maximaal kan toepassen in je dagelijkse leven? Of wil je er 18 dagen flink tegenaan gaan en een intensieve transformatie ervaren? Vind je het fijn om de tijd te nemen of wil je snelheid maken? Het ene is niet beter dan het ander, maar vooral een verschil in voorkeur en gewoonte. En deze voorkeur en gewoonte kan veranderen, waarbij je besluit om bijvoorbeeld de Practitioner in een intensieve (zomer)variant te doen en de Master Practitioner in een 18-daagse weekend variant. Of andersom.

Merk je tijdens de opleiding dat de gekozen frequentie je toch niet past? Bijvoorbeeld omdat je de stof toch sneller tot je wilt nemen? Dan is het altijd mogelijk om na een paar opleidingsdagen te switchen naar bijvoorbeeld de weekendopleiding. Net zo makkelijk! Dat is het voordeel dat UNLP meerdere opleidingsvarianten kent.

We leven in een tijd waarin er veel mogelijk is. Heel veel. 100 jaar geleden moest je nog zeker 3-5 jaar in psychoanalyse om van een spinnenfobie af te komen. Tegenwoordig hoef je niet meer met een fobie te blijven rondlopen. Elke dag worden er in NLP opleidingen keer op keer mensen in 10 minuten van hun fobie afgeholpen. Een beperkende overtuiging als “Ik ben het niet waard” is tegenwoordig met geavanceerde mentale technieken om te zetten in een overtuiging “Ik mag mezelf zijn. Ik ben het waard.” De impact van traumatische ervaringen uit het verleden kun je significant verminderen en zelfs wegnemen met NLP technieken als de Trauma Techniek of NLP Tijdlijnen. Langzaam maar zeker komen meer en meer mensen tot de ontdekking dat ze niet overgeleverd zijn aan hun gedachten en gevoelens, maar dat je deze zelf kunt beïnvloeden. Je moet alleen weten hoe. Dat leer je in een NLP opleiding.

De opleidingsdagen zijn erg divers, aangezien iedere deelnemer weer anders is. We starten in de ochtend veelal met de uitleg van een stuk theorie, welke gekoppeld wordt aan verschillende praktijkvoorbeelden. Vervolgens demonstreren we een NLP techniek of NLP-vaardigheid die past bij de theorie.

Daarna gaan we in subgroepen werken aan deze vaardigheid of techniek. Dit doe je onder begeleiding van de trainer of één van de opleidingscoaches. Zo kun je veilig leren en experimenteren!

Er zijn veel erkenningen qua NLP certificaten. Sowieso is het handig dat er een erkenning is, het gebeurt nog steeds met veel regelmaat dat een instituut geen enkele erkenning heeft. Je certificaat is dan ook niets waard als je wilt instromen bij een ander instituut of bij een beroepsvereniging.

Een erkenning die je vaak ziet is die van de ABNLP (American Board of NLP). Interessant aangezien het een wereldwijde erkenning is. Het is tegenwoordig wel zo dat iedere NLP trainer toegelaten wordt bij de ABNLP. Er zijn weinig tot geen voorvereisten, behalve dat je een NLP-trainersopleiding gedaan moet hebben. De kwaliteit van de trainer en van het instituut is dus alles behalve gegarandeerd.

Een essentiële erkenning is de IA-NLP (International Association of NLP). Dit is een zeer strenge accreditatie waarbij de NLP-trainer door een uitgebreide screening is gegaan voordat hij Fellow Member van de IA-NLP kan worden. De trainer moet meerdere jaren ervaring hebben met groepsdynamica, uitgebreide NLP-kennis bezitten en meerdere opleidingen gevolgd hebben. Daarnaast moet je je kennis jaarlijks up-to-date houden. Bij een IA-NLP instituut ben je dus verzekerd van de hoogst gekwalificeerde NLP-trainers die er zijn en kun je 100% zeker zijn de opleiding van hoog niveau is.

In Nederland kennen we de NVNLP (Nederlandse Vereniging voor NLP). Als het instituut hun certificaat uitgeeft onder toezicht van de NVNLP kun je ervan uitgaan dat het in orde is met de inhoud van deze opleiding.

Het is dan ook aan te raden om in ieder geval naar een NVNLP-instituut te gaan, en als het kan het liefst naar een instituut dat IANLP-erkend is.

Als je het spannend vindt om examens te doen, ben je eigenlijk direct aan het juiste adres bij een NLP opleiding. Immers, je leert in een NLP opleiding hoe je van specifieke angsten af kunt komen!

Toch hebben we geen formeel examen aan het einde van de opleiding. Wel is er een evaluatie tijdens de laatste twee dagen van de opleiding. Echter, je kunt niet zakken én niet slagen op basis van je prestaties tijdens deze laatste dagen. Het is meer een persoonlijke reflectie. Dus voor jezelf!

Alleen als je de opleiding doet om deze vervolgens te gebruiken voor het schoolleidersregister dan is er wel een eindopdracht (zie onderstaande vraag).

Ja! Wij vinden het belangrijk dat je alles uit de opleiding weet te halen wat mogelijk is. Je leven kan er over een paar jaar weer heel anders uitzien dan vandaag de dag. Misschien een ander werk, nieuwe hobby’s, gezinssituatie, nieuwe doelen.

Vandaar dat je altijd de mogelijkheid hebt om de opleiding nogmaals te volgen. In iedere opleidingsgroep hebben we speciaal “review-plaatsen” gereserveerd. Je betaalt alleen de arrangementskosten (lunch, koffie, thee).

Wanneer je schoolleider bent en je wilt de NLP Practitioner gebruiken voor jouw heraccreditatie (90 punten), dan komen er bij de opleiding extra opdrachten. Je geeft bij inschrijving van de opleiding bij de trainers aan dat je opgaat voor de heraccreditatie van het register.


Boekenlijst Schoolleidersregister:

  • Dilts, R. (2008), Coachen vanuit een veelzijdig perspectief.
  • Covey, S.R. (2010), Zeven eigenschappen van effectief leiderschap
  • Van Delft, F. (2004), Overdracht en tegenoverdracht – Fee van Delft
  • Teggelaar, J. (2018), Oplossingsgericht werken met leerlingen.
  • Lingsma, M. & De Brabander, R. (2018), Praktijkboek Teamcoaching, aan de slag.

Hoe toetsen we:

  • Als schoolleider krijg je voorafgaand aan de opleiding een intakegesprek. Bij deze intake formuleer je voor jezelf een uitdagende opdracht waarvoor je persoonlijke leiderschap en de relevante competenties ingezet kunnen ingezet worden. Gedurende de opleiding hou je een POP-verslag bij als onderdeel van jouw portfolio.
  • Van iedere opleidingsdag hou je een kort en bondig reflectieverslag bij. In dit verslag verwerk je de ontvangen feedback en jouw persoonlijke notities.
  • Gedurende de opleidingsdagen wordt van je gevraagd om actief kennis en inzicht in te zetten en met collega-deelnemers coachingsgesprekken te voeren. Hier krijg je van de trainer persoonlijke feedback op. Aan het einde van ieder opleidingsblok geef je een 1-minuut-presentatie waarin je de kern van het geleerde weet te vatten.
  • De relatie tussen je praktijkervaring en de bestudeerde literatuur is een van de onderdelen van je portfolio. Voorafgaand aan het laatste opleidingsblok lever je jouw portfolio in. Je portfolio wordt besproken met – en beoordeeld door – jouw mentor. In de ochtend van de laatste opleidingsdag presenteer je jouw portfolio in de opleiding.
  • Aan het einde van de opleiding wordt jouw kennis van de geleerde stof mondeling getoetst door jouw mentor.

Bel dan gerust met onze Student Support: tel: 020-2610707 of stuur ons een email: info@unlp.nl

Download onze brochure

Wil je alles nog eens rustig nalezen? Download dan onze brochure.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook interessant voor jou

h
NLP informatieavond

Maak kennis met UNLP instituut

Kom langs op één van onze gratis informatieavond en maak kennis met de trainers, proef de sfeer én leer wat NLP is!

Lees meer
h
Opleidingen

Persoonlijke ontwikkeling met onze opleidingen

Iedere opleiding heeft zijn eigen niveau. Bekijk welke bij jou past.

Lees meer
h
Events

Bezoek onze events

Kom naar Droom-Leef-Geniet en maak kennis met ons en NLP.

Lees meer

INSCHRIJVEN VOOR DE INFORMATIEAVOND

INSCHRIJVEN VOOR DE INFORMATIEAVOND

Inschrijven voor informatieavond

Met dit formulier schrijf je je in voor een informatieavond van UNLP.

INSCHRIJVEN VOOR DE INFORMATIEAVOND

Inschrijven voor informatieavond

Met dit formulier schrijf je je in voor een informatieavond van UNLP.