Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Wij vinden het belangrijk dat je een goede opleiding hebt. Wanneer je een klacht hebt, willen wij die graag voor je oplossen. Je kunt je klacht indienen volgens de volgende procedure:
1. Stuur een email naar vincent@unlp.nl waarin je melding maakt van jouw klacht.
2. Je krijgt vervolgens een bevestiging dat jouw klacht is binnengekomen. Het management registreert jouw klacht vervolgens in het register “klachtenregistratie” en komt er binnen (maximaal) 3 weken bij je op terug.
3. De klacht dient binnen 3 weken na ontvangst te zijn afgehandeld. De beslissing wordt schriftelijk medegedeeld. Indien er langer voor nodig is om uw klacht in behandeling te nemen wordt u hiervan op de hoogte gesteld (schriftelijk). Je krijgt tevens te horen waarom de klacht is uitgesteld en hoe lang het duurt voordat je nu een bericht krijgt.
4. Klacht en de afhandeling van de klacht worden vier jaar bewaard in in verband met de auditfrequentie van NRTO. Een klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden.
5. Indien je het oneens bent het de afhandeling van de klacht dan kun je gebruik maken van de (externe) geschillencommissie van de NRTO. Alles over de procedure van de NRTO lees je op de website van de NRTO.
6. Het oordeel van de klachtencommissie van de NRTO is bindend. Wanneer er consequenties zijn voor UNLP, dan zullen wij deze snel afhandelen. Deze afhandeling dient binnen 4 weken te geschieden (of bij grote consequenties dient u binnen 4 weken op de hoogte te worden gesteld van de te verwachten tijdslijn.)